فراخوان سازمان لیگ فوتبال برای لیگ پانزدهم

 

سایت سازمان لیگ برتر نوشت: سازمان لیگ فوتبال ایران در استقبال از مبحث خطیر «اقتصادمقاومتی» در نظر دارد با تشکیل کارگروه ویژه و با استفاده از نقطه نظرات صاحب نظران و دست اندرکاران، نسبت به طراحی سیاست و اتخاذ تدبیر برای لیگ پانزدهم (95-94) اقدام کند.

پیش‌بینی می‌شود در این دوره اقتصادی به موازات کاهش وابستگی کشور به نفت، رویکرد کسب درآمد دولت از منابع داخلی از جمله مالیات افزایش یابد و تمرکز بیشتری در مدیریت اقتصاد ملی به وجود آید. این انقباض به شکل طبیعی در ارکان مدیریت اجرایی کشور اثرگذار بوده و متعاقب آن فضای مدیریت فوتبال ملی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

از این رو سازمان لیگ فوتبال ایران با تاکید بر" حفظ روند رو به رشد اقتصاد فوتبال و توجه توامان به اصلاح آسیب‌های مرتبط" می‌کوشد تا مدیریت برگزاری و اجرای لیگ را برای دوره جدید اقتصادی بازتعریف و «بسته سیاستی» متناسب آن را ارائه کند. بدیهی است مشارکت و هم افزایی فکری کلیه فعالان و علاقمندان به فوتبال ملی در ارتقا و غنای تدابیر و سیاست‌ها، تعیین کننده و اثربخش خواهد بود. این سازمان همچنین پیش بینی کرده پس از جمع‌بندی مقدماتی،‌ همایشی تبیینی و توجیهی در این زمینه برگزار کند. بنابرین تقاضا می‌شود نقدها، نظرات و پیشنهادات خود را حول موضوع فوق الذکر تا تاریخ 15 اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه این کارگروه ارسال کنید.

نشانی: تهران،خیابان ملاصدرا،خیابان شیخ بهایی،ضلع جنوب غربی میدان شیخ بهایی، پلاک 26، کد پستی 1993864713 سازمان لیگ فوتبال ایران - طبقه اول - روابط عمومی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سازمان ليگ برتر ,

تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393 ا 22:47 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.